28 iun. 2013

[ca intre prieteni] OBSESSION .

 
      Dupa ce , in urma cu cateva zile , folosindu-se de contul de Facebooci al celor de la Actualitatea Prahoveana, un baiet stralucitor de dobitoc ce matura pe acolo la sfarsitul programului, probabil aflat sub influenta alcoolului (care tare le place unor jurnalijdi locali), ma confunda cu Fane Brutalu (un alt dobitoc) si incerca sa ma traga de urechi folosind apelativul "Fane" ....... astazi , un zeppelin al carui creier s-a sufocat sub apasarea osanzei(link) si care nu mai are rabdare pana la intalnirea promisa (link) in scopuri de "diagnostic si tratament" , sustine public cum ca a aflat el ca m-as numi Matei Marin Sebastian
Promit ca, dupa acea intalnire (in scopuri medicale de diagnostic si tratament), sa-i las chiar si un autograf (stim noi unde) . =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  Ce nu a luat Osanzenia Sa in calcul , din cauza netezimii creierului sau , este faptul ca poate nu am folosit niciodata numele meu real , in absolut nicio situatie (ma refer la numele existent in actele de identitate) . 

Vai de noi ! 're-ai al dracu' Harap Alb ! Ti-am zis dara' sa nu te mai crezi Ileana Cosanzeana...
Dom'le , ce face frica asta din oameni (link) !!!

S-a chinuit cateva zile bune sa-mi citeasca blogul (din scoarta in scoarta)  ,  ascunzandu-se de "cei care ii vor binele" , si acum crede ca a descoperit apa calda din ghiveci si filamentul de Wolfram din neon , punand concluzii in urma a ceea ce crede el ca a citit ( despre femei nespalate si urate, despre diete, despre politica, despre religie, despre teparii din online , despre insolvente, despre bloguri si bani, despre chestiuni juridice si judiciare, despre verzi si uscate, s.a.m.d.)  .  :)))))))))))))))))

Sa-i marturisesc ca , in perioada studiilor , am fost un student cu rezultate extraordinare la Psihologie Judiciara si ca am avut 10 pe linie ?
Sa-i povestesc ca am avut unul dintre cei mai buni profesori in viata ?
Sa-i spun ca am avut norocul si bucuria de a studia Psihologia Judiciara avandu-l la catedra pe domnul profesor doctor Tudorel Butoi (alias Tudor Severin) ?
Sa-i spun si despre ce pregatire am ? Cu ce ma ocup ? Unde am lucrat in trecut si unde lucrez in prezent ? (link)
Neaaaahhhh. Nu ii spun . Avem timp de CV-uri , atunci cand ne vom intalni intamplator ... pe strada sau cine stie pe unde.

    Daca doriti, spuneti-i voi lui Onan Barbarul , cei care imi cunoasteti numele cel real , cine sunt si ce nume port ! Hai , voi astia care ma iubiti mult ! Aveti dezlegare de la mine. Nu lasati omul sa dispere si sa-si agraveze astigmatismul si miopia , belind ochii pe un blog care nu se afla in nisa sa de preocupari si pasiuni

*pentru contact :  
0747 086 784


Pana acum (destul de incoerent fiind) , malahistul osanzos si panicat, a luat pe bajbaite mai multe articole din Codul Penal , sperand ca, totusi , sa-si  alunge grasimea ranceda si puturoasa  de pe tastele unde isi indeasa carnaciorii/degetelele fiind posedat de furia caracteristica unuia cu puta mica mica mica .... foarte mica
Slabut ! Foaaarte slabut ! :))))))))))
____________________

 Am revenit cu o precizare , pentru a linisti grijile ce ii freaca pe unii si a stimula prostia ce ii macina pe altii . Precizez ca nu imi arat mecla in mediul virtual deoarece :

1.  Daca voi fi recunoscut, imi este frica ca nu ma vor mai primi la alimentara , la strand , la pacanele , la MCDonalds, KFC ... si ma vor da afara in suturi . :)))))))))
2. Sunt urat cu spume si se vor speria cititorii .





Post Scriptum (poate se mai cultiva pana cand ....) :

SANTAJUL = Este fapta de constrangere a unei persoane prin violenta sau amenintare, sa dea, sa faca, sa nu faca sau sa sufere ceva, daca fapta este comisa spre a DOBANDI in mod INJUST un folos, pentru sine sau pentru altul, ori cand constrangerea consta cu amenintarea cu darea in vileag a unei fapte reale sau imaginare, compromitatoare pentru persoana amenintata, pentru sotul acesteia sau pentru o ruda apropiata. [Dictionar Juridic]




*** tot ceea ce este cu rosu , la acest articol, sunt trimiteri si link-uri numai bune de vizitat (pentru a-mi face trafic si a ma umple de bani)




Semnat :
  • Marin Matei Sebastian
  • fost proprietar de PF 
  • viitor membru PSD
  • actual "ofticator" de zoofili
  • santajist profesionist

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: