25 aug. 2009

Despre "cenzura comunista".

*** acest articol este un apendice adaugat articolului 23 August 1944***




"Cenzura comunista"
nu se naste atunci cand refuz sa te primesc la mine in casa, la mine in sufragerie ... pentru a face caca pe covor (si nu apare nici atunci cand o invoca orice mocofan cu IQ subunitar si personalitate defecta - asta a propos de romanashii verzi care au parasit Noua Dreapta si au trecut la Islam, fiind purtati de ura impotriva evreilor, fara a avea vreun pic de cunoastere despre ceea ce este cu adevarat Islamul si fara sa stie ca in Islam nu vor gasi ceea ce ei cauta).
"Cenzura comunista" se naste atunci cand mi se impune/cere sa incetez a mai deschide usa casei mele cui am eu placerea sa o fac, conform filtrului de preferinte personale ... si mi se impune/cere sa accept pe oricine (ca pe vremea comunistilor , atunci cand erai obligat sa primesti chiriasi daca aveai o camaruta in plus ) .
... Dincolo de toate acestea , despre "cenzura comunista" sa vorbesti doar daca ai trait-o PERSONAL (si pentru asta trebuie sa ai cel putin peste 28 de ani) !



Post Scriptum:
Bre, daca nu iti place ceea ce citesti... nu mai beli ochii aici, pe blogul meu personal !
Nu iti place ca scriu adevarul despre acest popor de hoti, putori, imbecili, tradatori, criminali si violatori?!?! Afla ca ai o multime de alte optiuni. Esti liber sa citesti site-ul celor de la "Noua Dreapta" , patriotule care esti tu patriot ... :)))))

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: