15 iun. 2009

Babi Minune - Supararile cand vin

Cine ma cunoaste stie prea bine ca nu agreez manelele (si asta poate nu din cauza celor care le canta ci mai mult din cauza tarnacopistilor care le asculta) ... Insa as fi ipocrit sa spun ca nu am ascultat niciodata acest gen( cu toate ca in loc de manele prefer muzica lautareasca autentica, dar asta este o alta poveste).
Eu ascult muzica in functie de starea in care ma aflu . Am albume si colectii cu toate genurile posibile de muzica (zic eu).
Ei insa uite ca zilele trecute am auzit o melodie care mi-a ramas in memorie . Este manea , dar imi place . Imi place mult.
Oare sa-mi fi pus cineva ceva in ceai sau in cafea?
Este chiar atat de grav daca imi place aceasta melodie?
Oare ma transform? :)



...

Pe Babi il stiu inca de cand cersea bani pe la terasele din Ploiesti si cartofi la Halele Centrale(trimis de ma-sa).
Fratii , surorile si mama lui se indeletniceau cu ciorditul din buzunare prin autobuze sau locuri aglomerate. Muma-sa are chiar si ceva ani de inchisoare in spate. Cu siguranta nu ei l-au ajutat sa ajunga acolo unde este astazi !
Ar trebui sa ii fie recunoscator celui care l-a urcat pe youtube ...
Dincolo de toate acestea este intradevar un copil talentat . Ma bucur pentru el si pentru faptul ca acum a incaput pe maini bune si cu siguranta va primi o educatie asa cum se cuvine !

A avut noroc .
Sa fie sanatos si sa nu uite niciodata de unde a plecat !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: