21 mai 2009

Interviu cu Catalin Zmarandescu (via Catavencu) .

"""(...) Eu l-am prins chiar pe ăla de a furat maşina lui Gigi. Eu nu pot să-mi dau seama ce fel de anchetă se face? Atîta timp cît spunem: ”Presupuşii hoţi”. Cum presupuşii hoţi? Cînd presupuşii hoţi m-au dus chiar la maşina lui Gigi cu numere de Germania?! Îşi înscena Gigi nebunia asta? Şi noi luam nişte cetăţeni integri de pe stradă? O nebunie. Nuuu… Al meu, individul pe care l-am prins eu, şi-a luat de la mine o palmă. Atît! Cînd a scos cuţitul la mine. Atîta! Nu are nici o secundă de îngrijiri medicale. Şi să nu îmi spună mie de privare de libertate, sechestrare sau ce zic ei acolo! Măi nene, pe mine dacă încearcă unul să mă priveze de libertate mă zbat, urlu ţip, mă bat cu ei, am semne, că doar nu poate să mă ia aşa, ca pe orice…(...) """




Pentru intreg articolul
CLICK AICI .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: