21 mar. 2009

Sunt obosit si nervos .


  • SUNT OBOSIT pentru ca am avut o saptamana foarte aglomerata.

  • SUNT NERVOS pentru ca nu reusesc sa inteleg si nu am inteles niciodata ipocrizia duduilor care au interactionat candva cu statutul de practicante a celei mai vechi meserii (prin diverse tari straine) ... iar acum au impresia(bine'nteles, eronata) ca nu se vede mucegaiul trecutului si pozeaza in doamne cinstite incercand sa dea lectii de moralitate altora.

Nu am inteles niciodata de ce o duduie care candva se daruia contra-cost arabilor, tiganilor, romanilor, turcilor .... acum este invidioasa pe vietile, cinstea si tineretea altora.
Oare nu cumva merita sa fie numita o saracie de femeie... o taratura... o curva penala... o lesinata... o rapandula... un gunoi al societatii... ?!
De ce nu isi vad oamenii de laturile si taratele din strachina lor ?!?!
De ce li se pare oamenilor ca tot mai bune sunt laturile si taratele din strachina vecinului?!?!


P.S. :
Maine voi scrie un articol despre nesimitirea celor de la ALTEX, despre atitudinea lor aroganta si jignitoare in relatiile cu clientii. Probabil nu este o noutate (deoarece se afla pe locul 3 in topul reclamatiilor catre OPC), dar cu cat vor fi mai multe astfel de articole cu atat oamenii vor fi mai atenti unde isi fac cumparaturile.

3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

nici eu nu am inteles treaba asta cu "doamnele",mai ales cu cele kre intre timp au gasit un "destept" sa se insoare cu ele,au devenit "femei de casa" si stau toata ziua cu gura pe altele...semnat:o femeie

Brutacu Hector said...

Acum nu mai am replica... :)
Aseara eram nervos si as fi avut mai multe de spus despre aceasta categorie de 'doamne' carora le place sa distruga vietile altora si sa isi bage codita acolo unde vad tinerete, intelegere, iubire si fericire.
...Acum insa mi-a trecut supararea si nu mai am inspiratie :).

Anonim said...

ok,sper sa nici nu mai vina inspiratia din cauza supararii...aceeasi femeie