19 mar. 2009

...................................................................................


Eram copil...
Eram adolescent...

...si imi placeau melodiile lui.


Sunt adult ... si inca mai ascult cu drag melodiile lui.
A plecat intr-un loc mai bun.
Pentru dansul, lupta a luat sfarsit.

Sa-i fie mormantul doar o simpla poarta catre un colt de Rai!
Sa fii vesnic maestre!




1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Dumnezeu sa-l ierte...am fost copil,l-am ascultat,sunt tanara,inca il ascult.Am plans cand am auzit si inca nu-mi vine sa cred.Am avut norocul sa merg la spectacole unde a cantat si dansul...Incet,incet ne mor valorile si o sa fim inghititi de nonvalori.Toate televiziunile difuzeaza acum imagini cu dansul,dar cate dintre ele il difuzau cand era in viata?