3 feb. 2008

Muzica, Muzica, Muzica, ... (2)

Am citit la Krossfire un articol ce mi-a dat ghes sa postez playlist-ul urmator ...

Va mai aduceti aminte de ei?




4 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Pai Sarmalele Reci nu sunt prea vechi, piesa e de prin 1998...dar restul sunt intr-adevar 'slagare pierdute' :)

Brutacu Hector said...

:D Paiiii, am facut o selectie din diferiti ani (asta apropos de Sarmalele Reci).
Muzici :) care mi-au placut mie si care am considerat eu ca merita ascultate si readuse in timpane...:D

(VA URMA) :P

Anonim said...

nu stiu cum il cheama pe un cintaret care cinta pe vremea lui ceasca, stiu doar ca avea un cintec foarte fain ddespre iubire... nu pot sa-ti dau prea multe detalii, decit ca a cintat f putin si nu-l tin minte decit cu 2 cintece , ambele despre dragoste.
ce cintareti de pe vremea lui ceasca mai stii?
mai stiu ca nu era ff cunoscut.

Brutacu Hector said...

:D

Mi-ar fi de mare folos daca ai sti macar cum se numeau melodiile,sau macar cateva versuri ...
Asa poate ca as reusi sa identific la cine anume te referi.

Aurelian Andreescu
Cornel Constantiniu
George Nicolesco (solistul orb)
Florin Bogardo
Alexandru Jula
Gabriel Dorobantu
Constantin Florescu
Gil Dobrica
Ilie Micolov
Marian Nistor (Savoy)
etc.

*Era roman? :)
*Ce stil interpreta? Romante,Rock, Usoara?!?!